Cuvinte cheie de căutare

Masca de fata in timpul sarcinii

Ultima ora

Sport Ia in calcul nivelul tau de pregatire fizica si recomandarile medicului specialist si incearca un tip de activitate fizica ce nu iti pune in pericol sanatatea, ajutandu-te sa te simti mai bine si sa fii in forma. Aerobic: Precum alergatul, miscarea la nivel intens nu este potrivita pentru femeile insarcinate care mancarimi picioare tratament sa faca sport pentru prima oara.

Urmeaza un curs special conceput pentru femei insarcinate sau unul in care masca de fata in timpul sarcinii modifici antrenamentul in functie de posibilitatile tale de a te misca.

Ingrijirea pielii in sarcina. Ce evitam? Ce folosim?

Asigura-te ca i-ai transmis antrenorului ca esti insarcinata — acesta te va putea ajuta sa adaptezi rutina la limitarile tale. Evita exercitiile care iti cer sa stai pe spate sau sa iti suprasoliciti incheieturile.

Evita expunerea la soare

Pe parcursul celor noua luni, antrenamentele de istoria ceasornicariei elvetiene anti-imbatranire mica sau medie sunt mult mai recomandate decat cele avansate. In al treilea trimestru de sarcina s-ar putea sa iti fie dificil si sa iti tii doar echilibrul pana la capatul clasei de sport.

masca de fata in timpul sarcinii

Cycling: Este un sport care nu presupune sa lucrezi cu greutati, bicicleta sustinandu-ti propria greutate, lucru benefic pentru femeile insarcinate. Cu toate acestea, cycling-ul presupune anumite riscuri.

Sarcină: ce produse şi proceduri cosmetice sunt permise?

Pentru ca iti schimbi central de greutate dintr-o parte in alta, te expui la riscul de a cadea. In plus, abdomenul tau ingreunat poate sa iti produca durere la nivelul spatelui atunci cand te apleci catre ghidon.

Petele pigmentare din timpul sarcinii - cum le elimini In timpul sarcinii, pielea trece printr-o serie de schimbari cauzate de dereglarile hormonale specifice perioadei.

Bicicletele statice sunt ideale pentru ca riscul de a cadea este foarte mic. De asemenea, cyclingul este un exercitiu pe care si cele mai sedentare femei il pot incepe dupa ce au ramas insarcinate deoarece pot evolua gradual pana isi intra intr-o forma fizica mai buna.

masca de fata in timpul sarcinii

Calarit, ski, ski nautic: Toate aceste activitati te pun in fata riscului de a cadea, cu posibile efecte importante asupra sanatatii tale sau a copilului tau. Desi pot fi practicate la inceputul sarcinii, alege sa vorbesti cu un medic pentru semestrele urmatoare din sarcina.

Distribuie articolul

Golf si bowling: Nu pun nicio problema tie sau sarcinii tale; fii atenta sa nu petreci totusi prea mult timp facand acest lucru sau sa te supraincalzesti. Jogging: Daca obisnuiai sa alergi, poti continua sa o faci.

masca de fata in timpul sarcinii

Femeile care alearga in competitii isi continua antrenamentul pe timpul sarcinii. Daca nu ai mai alergat de ceva timp, nu are sens sa te reapuci de acest sport in timpul sarcinii. Te supui la riscul unor rani la nivelul muscular sau osos, probleme la genunchi sau la solduri, mai ales in al treilea trimestru de sarcina cand centrul gravitational al corpului tau se muta.

  • Despre bărbați Masti de fata pentru gravide acasa.
  • Măști anti-îmbătrânire de la veșnic tineri

Ca alternativa, mergi rapid de la 30 pana la 60 de minute pe zi, lucru ce iti va creste ritmul cardiac si iti va imbunatati rezistenta. Urcatul pe scari: Daca faci acest lucru la un aparat de acest tip in cadrul unei sali de fitness, poate fi o forma foarte buna de miscare.

masca de fata in timpul sarcinii

Este si mai recomandat ca spatiul in care faci acest tip de efort sa fie bine aerisit. Stretching: Este permis atat timp cat nu stai pe spate si nu pentru un timp foarte indelungat.

Desi nu exista beneficii cardio, te ajuta sa iti mentii tonusul si flexibilitatea, care pot fi de ajutor atunci cand esti in travaliu si in timp ce nasti.

masca de fata in timpul sarcinii

Exercitiile Kegel ce implica contractarea muschilor din zona pelviana nu te vor ajuta prea mult pe timpul sarcinii. Insa dupa ce nasti, ele isi vor face simtite efectele ajutand muschii din zona pelviana sa revina la normal, prevenind problemele de incontinenta ce ar putea aparea mai tarziu in viata ta. Inot: Daca ai inotat inainte de a ramane insarcinata, continua sa practici acest tip de sport.

Despre nutritie In timpul sarcinii pare ca intreg corpul tau se schimba, din cap pana in picioare. Sarcina va afecta chiar si pielea, si asta din cauza schimbarilor hormonale, modificarilor de circulatie sau unor efecte mecanice ale sarcinii.

Inotul este una dintre cele mai bune optiuni pentru ca nu pune presiune pe incheieturi si exista un risc foarte mic de a te supraincalzi sau de a-ti pierde echilibrul. Yoga: Majoritatea tipurilor de yoga practicate pe perioada sarcinii nu ridica probleme pentru tine sau cel mic si pot atenua anumite forme de stres.

Multi profesori de yoga sustin cursuri speciale pentru femei insarcinate, dar cursurile obisnuite sunt la fel de potrivite.

masca de fata in timpul sarcinii

Evita sa stai pe spate sau sa incerci sa iti intinzi prea mult muschii si articulatiile. Nu uita sa nu faci sport incat sa te supraincalzesti sau sa te deshidratezi. Daca te simti obosita, ametita sau ai stari de greata, opreste-te din antrenamentul pe care il sustii. In zilele foarte calduroase sau masca de fata in timpul sarcinii un nivel ridicat de umiditate, evita sa faci miscare in aer liber.